Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Grad Osijek - plan razvoja

#1:  Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 9:04

Poštovani građani Osijeka!

Svi Vi koji volite svoj grad i koji imate neke ideje za poboljšanje grada na Dravi slobodno ih iznesite ovdje i ostvarite svoje želje na najbolji mogući način, a to je pokretanjem inicijative da grad učinite boljim.

Ja ću započeti sa svojim prijedlogom a Vi onda nastavite sa svojim prijedlozima.

Evo malo razrađena nova ideja za pješačku zonu u centru grada, zatvorene garaže, nove ceste i parkove, izmještanje tržnice i promjena autobusnog pravca.

Za početak moj prijedlog za cestovni promet u užem centru grada.
Glavna namjera ovakvog prometa je izmjestiti sav promet u smjeru istok-zapad na Gundulićevu i Reisnerovu kako bi se smanjio intenzitet prometa u ulici H.Republike. Jagerova mora ostati prometna zbog noćnog trezora FINA-e.
Gradski autobus bi preko Gundulićeve išao u ulicu H.Republike.

NARANČASTA - tržnica
CRVENA - pješačka zona izuzev pristupa garažama
PLAVA TAMNA - garaža
CRNA - dvosmjerna cesta
ZELENA TAMNA - jednosmjerna cesta
ZELENA SVIJETLA - parkovi, zeleni pojas
ŽUTA - pješaćke staze



Ovakvu garažu bih postavio na Gundulićevu, i nadam se da ne bi bila konkurencija garaži Autobusnog kolodvora.



Zadnja promjena: francika; 02.05.2012. 18:21; ukupno mijenjano 3 put/a.

#2:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 9:18

A evo još jedna moja već prije objavljena ideja o 50-metarskom bazenu.

Treba stopirati ovu besmislenu gradnju od 200 milijuna kuna na Gradskom vrtu jer ti bazeni nemaju ni tribine, a i lokacija bi mogla biti puno bolja, a da ne kažem da i bazeni ne liče ni na šta i da su precijenjeni skoro 10 puta. Ušteda energije na bazenima sigurno neće biti 180 milijuna kuna kad se bazeni mogu izgraditi i za 20 milijuna kuna.

Ovako nešto sam mislio:





na prostoru lijeve obale Drave na početku staze za trčanje i između benta i promenade. Naravno svuda okolo bi ostavio drveće i posadio još više drveća što se na slici ne vidi.



Bazeni imaju i bazen sa skakaonicom (što ovaj koji se predviđa za Gradski vrt nema) i time bi Osijek bio pokriven svim vodenim sportovima u gradu i samim time stalno popunjen. Naravno da bi velike tripine privukle stalne posjetitelje, a ne kao što neki misle da nema dovoljno posjetitelja, a lokacija je idealna i za objekt i za pristup građanima.
Također u Gradskom vrtu već postoje Gradski bazeni za rekreaciju sportaša i ne trebaju još jedni.

#3:   Autor: PEGY Post Postano: 07.03.2012. 9:23

ja predlažem da industriju i tvornice izbacimo iz grada, treba ostaviti samo banke,fine restorane,ekskluzivne parfimerije, trgovine cipelama i poneku draguljarnicu te trgovinu delikatesama sve otvoreno 0-24.

#4:   Autor: saba Post Postano: 07.03.2012. 11:48

o bože.... francika moj tebi je stvarno dosadno.....

imaš neke dobre ideje, ali zar ti stvarno misliš da će se išta od toga napraviti jer si ti to napisao na forumu?

#5:   Autor: francika Post Postano: 07.03.2012. 12:05

saba je napisao/la (Pogledaj post): › o bože.... francika moj tebi je stvarno dosadno.....

imaš neke dobre ideje, ali zar ti stvarno misliš da će se išta od toga napraviti jer si ti to napisao na forumu?

Naravno da hoće, uvjeren sam u to. Hvala na komplimentu! Smile

#6:   Autor: simo031 Post Postano: 07.03.2012. 22:47

PEGY je napisao/la: ›
ja predlažem da industriju i tvornice izbacimo iz grada, treba ostaviti samo banke,fine restorane,ekskluzivne parfimerije, trgovine cipelama i poneku draguljarnicu te trgovinu delikatesama sve otvoreno 0-24.

To smo već manje-više napravili daj nešto novo...

#7:   Autor: zaljubljena u Osijek Post Postano: 08.03.2012. 0:51

francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

#8:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 8:05

zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

#9:   Autor: PEGY Post Postano: 08.03.2012. 9:45

francika je napisao/la: ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.


http://www.jutarnji.hr/osjecka-copacabana-pretvorit-ce-se-u-najveci-akvapark-u-regiji/1012012/

#10:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 10:44

francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

#11:   Autor: zaljubljena u Osijek Post Postano: 08.03.2012. 13:43

francika je napisao/la: ›
francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

jesi li napravio elaborat? sa koliko kuna bi ga ti uspio sagraditi?

#12:   Autor: francika Post Postano: 08.03.2012. 14:26

zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
francika je napisao/la (Pogledaj post): ›
zaljubljena u Osijek je napisao/la (Pogledaj post): › francika, gdje se sada nalazi bazen kakav si tu predložio?

Mislim da je u Londonu, ali morao bih provjeriti.

U Londonu je, evo u ovom blogu ima više slika. Samo naravno, kad bi se u Osijeku takav sličan gradio trebao bi biti sa duplo manje tribina (ali isto s tribinama s obe strane) i bez ovih pomoćnih bazena, kako bi se smanjili troškovi izgradnje. Za Osijek bi bilo dovoljno i 2.000-3.000 sjedala. Po meni manje od 2.000 je premalo.

jesi li napravio elaborat? sa koliko kuna bi ga ti uspio sagraditi?

Ja ga ne bih mogao sagradit jer se nisam obogatio u privatizaciji. Ja dajem samo prijedloge, ali mogao bi se napraviti za 50 milijuna kuna a ne za 200 kakav misle napraviti na Gradskom vrtu i to ne sa potrebnim tribinama i bazenom za skakaonicu i na lošijoj lokaciji od ove.

#13:   Autor: francika Post Postano: 10.03.2012. 11:56

Kad smo već kod razvoja grada imam jednu fantastičnu ideju.

S obzirom da grad ima previše objekata i nije potrebno više ništa graditi predlažem da sve velike građevinske firme u Osijeku stave u mirovanje svoju građevinsku djelatnost na nekoliko godina i sav svoj kapital usmjere u otvaranje proizvodnih pogona sa ciljem izvoza.

Na taj način će se kapital umnožiti, velike građevinske firme profitirati a pritom neće visiti na državnoj sisi, smanjit će se nezaposlenost, a i svi obrtnici će moći opstati jer će za njih imati više posla u građevini ako se ovi veliki monopolisti sklone sa tržišta.
Jedino što bi ti monopolisti trebali raditi u građevinskoj djelatnosti, trebali bi biti na usluzi sa logistikom svim malim obrtnicima i iznajmljivati im svoje građevinske strojeve i opremu koji im ne trebaju u novootvorenim proizvodnim pogonima.

#14:   Autor: PEGY Post Postano: 10.03.2012. 12:47

francika je napisao/la (Pogledaj post): › imam jednu fantastičnu ideju.



Ma ni moguće!?

#15:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 05.04.2012. 13:38

Prometna infrastruktura je potrebna Osijeku više od ičega za razvoj gospodarstva.

Đabe nam sva druga infrastruktura, ako nismo dobro povezani sa ostalim gradovima, a najbolja povezanost sa ostalim gradovima bila bi autocesta jer omogućava najbolju komunikaciju i transport te mogučnost obavljanja posla u jednom danu za razliku od brze ceste s kojom to ne bi bilo moguće.

S obzirom da se Osijek nema namjeru širiti u skorije vrijeme preko Drave na lijevu obalu izuzev možda na područje Tvrđavice i Podravlja, autocesta bi trebala ići sjeverno od Tvrđavice i Podravlja jer bi u tom slučaju bila najbliže gradu Osijeku (na udaljenosti od 2 km), a i grad bi se bez problema mogao širiti na južnu stranu (koja je terenski pogodnija za širenje) prema Livani i Tenji.
Da autocesta ide južno od Čepina to bi bilo predaleko od grada i grad bi se raštrkao previše na Čepin i okolna sela i Osijek bi tada jako puno izgubio na urbanitetu i teritorijalnom jedinstvu tj. na cjelovitosti područja grada a što bi negativno utjecalo na predodžbu grada Osijeka i njegovu prepoznatljivost, jer bi više ličio na niz razbacanih sela na okupu nego na grad koji je gospodarski centar Slavonije i Baranje.
No najvažnije je i što bi Osijek izgledao 100 puta privlačnije gledajući ga sa Baranjske strane jer bi se bolje vidjele sve građevine grada zbog blizine od 2 km što se sa veće udaljenosti ne bi vidjelo pogotovo zbog ravničarskog terena. Prolazak pored grada bi bio duži jer bi autocesta prolazila uzduž cijelog grada, osim građevina u gradu vidjeli bi se i mostovi i industrijske zone, a to je ono što je privlačno posjetiteljima i što bi ih potaklo na ulaganje jer svatko želi ulagati u privlačan i vekliki grad s prosperitetom, a ne u grad koji se ni ne vidi s autoceste. Pa kakav je to grad koji se ni ne vidi s autoceste !?

Autocesta bi povezivala Osijek sa sjevernom Slovenijom, Austrijom, zapadnom Mađarskom, Varaždinom, Koprivnicom, Viroviticom, Slatinom, Vukovarom, Vinkovcima i Srbijom te omogućavla obavljanje posla u jednom danu, kako sam već rekao, što je nužno za učinkovitu gospodarsku djelatnost i njezin održivi razvoj.


Evo ljudi što bi Osijeku trebalo, a ne brza cesta.

Autocesta Varaždin-Lipovac koja bi izmađu Valpova i Petrijevaca prešla u Baranju, išla južno od Darde i Bilja a sjeverno 2 km od Osijeka, te prešla Dravu između Osijeka i Nemetina te nastavila prema Lipovac između Vinkovaca i Vukovara.

Još bi uz to išle brze ceste Osijek-Erdut i Vukovar-Županja, pa bi tako Osijek bio perfektno povezan i sa Vojvodinom te Županjom i Bosnom.




A zamislite samo kakav ugled bi grad dobio kad bi na autocesti imao Odmorište Park prirode Kopački rit.
A uz cestu par ovakvih Jumbo plakata.



Zadnja promjena: francika; 28.04.2012. 15:16; ukupno mijenjano 1 put.

#16:   Autor: akis Post Postano: 06.04.2012. 0:25

lega, ti si sigurno u mirovini...

#17:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 06.04.2012. 7:23

Podravska AUTOCESTA:




Proširenje cestovne mreže na Podravsku AUTOCESTU u budućnosti:



Zadnja promjena: francika; 28.04.2012. 15:21; ukupno mijenjano 2 put/a.

#18:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 29.04.2012. 11:46

Rješenje prometa na raskrižanju dviju obilaznica i gradske ceste (rješenje je tako jednostavno i rješava sve sadašnje i buduće probleme ali u oku promatrača često izgleda potpuno drugčije):



Prekidanje glavnih prometnica kružnim tokovima nije najbolje rješenje a pogotovo ne na samim počecima nadvožnjaka (i pogotovo ako je neki u oštrom zavoju), i mislim da je daleko bolje rješenje bez kružnih tokova ako je ikako moguće izvesti jer kružni tokovi usporavaju promet, no ovaj kružni tok na slici je ipak potreban ali nije u zavoju i dovoljno je udaljen da ne ugrožava preglednost prometa i sigurnost.

Dakle kružni tokovi se stavljaju samo tamo gdje zbog gužvi semafori ne mogu rješiti promet. Idealno rješen promet je bez semafora i kružnih tokova.
Istina je da bi svako gradsko raskrižje najbolje bilo rješeno kružnim tokom bez semafora ali se zbog ogromnog prostora koji zauzima kružni tok primjenju semafori.
Isto tako, najbolje rješenje za raskrižja izvan grada su petlje a ne kružni tokovi, ali također zbog nedostatka prostora ponekad se napravi neki kružni tok.
No kod nas nije samo problem nedostatka prostora, nego je i problem financija (investitori) a i problem izvođača radova koji forsiraju varijantu na kojoj imaju veću zaradu a manje se brine o sigurnosti prometa i bespotrebnom usporavanju (kočenju) prometa. Projektanti često idu na korist građevinara jer ako ne idu građevinarima na ruku onda i projektanti manje zarade, a na štetu građana i investitora. No nećemo o tome, samo sam usput spomenuo.

Rješenje se zasniva i na budućem širenju tramvajskih linija a jedna od njih bi išla preko nadvožnjaka na S-cesti a također i biciklističke staze (i tramvaji i bicikli dodatno rasterećuju promet s-cestom), te bi prilikom izgradnje odmah ugradio i trake za tramvaj i bicikle jer s obzirom da S-cesta povezuje grad s poslovnom zonom ta linija će biti isplativa gradskom prijevozu putnika u skorije vrijeme, a prolasci tramvaja kroz kružni tok je katastrofalno rješenje.

Moglo bi se napraviti još i bolje rješenje od ovog ali bi to zahtjevalo vjerovatno još koji nadvožnjak ili podvožnjak što poskupljuje izvedbu.
Ovo rješenje je jedno od jeftinijih rješenja a bazira se na neometanom i sigurnijem prometu na Zapadnoj obilaznici. No s obzirom da je Zapadna obilaznica preopterećena od početka Višnjevca do nadvožnjaka na Zapadnoj obilaznici jer se koristi kao gradska cesta za odlazak i povratak Višnjevčana i Josipovčana na posao također ne bi bilo dobro da tu bude i kružni tok jer bi on još nekoliko puta povukao promet na sebe, a to raskrižje je i bilo najkritičnije pa su na njemu rađene izmjene zabrane skretanja lijevo. Najveći je problem što bi taj kružni tok povukao jako puno prometa i bila bi ugrožena Zapadna obilaznica kao tranzitni promet. U mom rješenju i dalje bi promet Višnjevac-Južna obilaznica išao preko Zapadne obilaznice, ali se promet ne bi nekoliko puta povećavao jer ne bi bilo kružnog toka koji bi povlačio "sva" vozila na sebe.

S-cesta i nije toliko prometna kao što se misli a neće nikada ni biti jer postoje alternativni rasterečujući pravci. Tranzitni promet sa Zapadne obilaznice skoro nikada neće ići preko S-ceste jer ako netko treba ići u istočni dio grada neće ići na S-cestu već će se odvojiti na Južnu obilaznicu na kružnom toku. Ako treba ići u poslovnu zonu južno od Južne obilaznice (a poslovna zona je južno od Južne obilaznice, a i u GUP-u je proširenje poslovne zone južno od Južne obilaznice) također neće ići preko nadvožnjaka na S-cesti. Ako netko treba ići u Višnjevac i Josipovac produžit će ravno Zapadnom obilazncom i izaći na Strossmayerovoj, a ako treba ići u zapadni dio grada (Retfalu) gdje ni nema značajnijih poslovnih zona onda ima alternativu ili da produži ravno Zapadnom obilaznicom do Strossmayerove i tamo izađe u zapadni dio grada ili da se odvoji na kružnom toku i pređe preko nadvožnjaka na S-cesti.
Također stanovnici južnih prigradskih naselja nadvožnjak na S-cesti koriste samo kad idu u neki trgovački centar na zapadnim dijeli grada (jer za centar ili istočni dio grada idu ravno ulicom L.B.Mandića), a to nikada neće biti neko povećanje prometa jer je Avenue Mall na L.B.Mandića čak i bliže stanovnicima južnih prigradskih naselja od Portanove. S-cesta je i građena samo zato da Avenue Mall dobije konkurenciju u Portanovi jer nadvožnjak na S-cesti je izgrađen prije skoro 30 godina i nikada nije bio u funkciji dok se nije izgradila Portanova do prije godinu dana. Dakle nadvožnjak nije korišten uopće skoro 30 godina, a sad kad se već treba generalno obnavljati bi ga smisleno napraviti sa trakama za tramvaje i bicikle. Dodatna izgradnja nekog trgovačkog centra na L.B.Mandića isto će smanjiti promet na S-cesti (što je realno ako se promet prema trgovačim centrima u zapadnom dijelu grada bude povećavao, da će se pojaviti investitori koji bi gradili trgovači centar u blizini južnih prigradskih naselja).
Najvećem broju Čepinčana je Zapadna obilaznica blizu tako da ni oni skoro ni ne koriste S-cestu već idu Zapadnom obilaznicom i preusmjeravaju se na Južnu obilaznicu.
Prema tome, vidi se da uopće nije problem preopterećenosti S-ceste nego je problem preopterećenosti Zapadne obilaznice, te stoga ne treba na njoj graditi kružni tok pogotovo ne na raskrižju sa cestom od Portanove jer bi on povukao "sav" promet na Zapadnu obilaznicu, a ne samo "dio" prometa.

Pa da zaključim, razlozi zašto ne bih stavljao kružne tokove na Zapadnu obilaznicu, Svilajsku i S-cestu su višestruki a oni su:

  • sprječavanje preusmjeravanja većine gradskog prometa na Zapadnu obilaznicu jer se na Južnu obilaznicu najkraće može izaći jedino preko Zapadne obilaznice (pa čak i više izlaza sa kraćim trakama za ubrzavanje ne bi pomoglo jer je to duži put a ugrozilo bi sigurnost Južne obilaznice jer se ne bi moglo ubrzati do 110 km/h za koliko je predviđena) a tako je već i prije bilo što je dovelo do nesigurnog prometa i čestih prometnih nesreća,


  • oduzimanje prednosti prolaska vozilima na Zapadnoj obilaznici i nepoželjno usporavanje tranzitnog prometa,


  • nepreglednost (nevidljivost) kružnih tokova sve dok se ne dođe na vrh nadvožnjaka a što može dovesti do lančanog sudara ukoliko se stvori kolona vozila na kružnom toku (koji privlači promet puput pijavice) zbog bilo kakvog zastoja, bilo usred prometne gužve ili prometne nezgode,


  • proširenje tramvajske linije preko nadvožnjaka od Svilajske do S-ceste koja bi zajedno sa biciklističkom stazom rasteretila promet od grada prema poslovnim zonama, iako promet S-cestom sada nije velik ali mogao bi se povećati u skorije vrijeme.


PS:
Također predlažem Gradskom prijevozu putnika (GPP-u) da uvede autobusnu liniju Strossmayerova-L.B.Mandića da navikne putnike da koriste tu liniju i kako bi znao kada je vrijeme da izgradi tramvajsku prugu na toj dionici, a time će rasteretiti Svilajsku i S-cestu od automobila i pomoći građanima na obostranu korist.
Važno je da se prilikom generalne rekonstrukcije nadvožnjaka ugradi tramvajska pruga jer će kasnije biti gotovo nemoguće zbog mogućnosti oštećivanja instalacija u nadvožnjaku.
Isto tako i Grad Osijek treba voditi računa o tome da se na nadvožnjaku odmah naprave i trakovi biciklističkih staza jer će kasnije to biti nemoguće napraviti jer nadvožnjak neće biti dovoljno širok, a nadvožnjak je gradska cesta i povezuje Grad Osijek koji će u suprotnom biti razdvojen na 2 dijela međusobno nepovezana. Loša povezanost ta 2 dijela grada kasnije će prouzrokovati prometni kolaps na širem gradskom području i gradnja opet novog nadvožnjaka će poskupiti radove 10 puta ukoliko se sada ne naprave trake za tramvaje i trake za bicikle.

#19:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 02.05.2012. 19:04

Uskoro se širi nova stambena i poslovna zona uz Južnu obilaznicu. Stambena zona sjeverno od obilaznice, a poslovna južno od obilaznice pa će biti potrebno tu zapadnu četvrt povezati novim tramvajskim linijama, i evo kako bi to izgledalo.

LINIJA 1 (dvotračna)
ROZA (vidi se samo na krajevima)
Josipovac - Zeleno polje

LINIJA 2 (dvotračna) - dovoljna 2 tramvaja u jednom i 2 tramvaja u drugom smjeru
PLAVA
Lidl(Strossmayerova) - Portanova - Retfala jug - Podvožnjak(L.B.Mandića) - Anino groblje - Reisnerova - Kružni tok(Đakovština) - Kolodvor - Trg - Lidl(Strossmayerova)
CRVENA
Lidl(Strossmayerova) - Trg - Županijska - Reisnerova - Anino groblje - Podvožnjak(L.B.Mandića) - Retfala jug - Portanova - Lidl(Stroddmaxerova)

LINIJA 3 (dvotračna do Drinske, dalje jednotračna)
NARANČASTA
Trg - Bikara

LINIJA 4 (jednotračna) - bio bi dovoljan i samo jedan tramvaj za tu liniju
ŽUTA
Portanova - S cesta - Jablanova - Filipovica - Podvožnjak(ispod dvije pruge) - Vinkovačka - Mercator


#20:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 06.05.2012. 19:58

Evo za čobana Bošnjaka (Rencon d.o.o.) kako treba napraviti projekt za kružni tok na Đakovštini i maznuti od grada 200.000 kn za projekt, pa onda 300.000 kn Šmitu (Gradnja d.o.o.) za izgradnju.

A posebna napomena pečinku Kamenku da pogleda, da i na ovakvom kružnom toku imaju policajci. Very Happy
I još pitanje za Kamenka, da li je i u Zagrebu na kružnom toku kad je bio tamo još prije 10 godina vidio tramvaj da se vozi kružnim tokom ili mu je to čika Bošnjak stručnjak za promet u gradu to rekao!?


#21:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 07.05.2012. 14:57

Evo kako izbaciti bespotreban kružni tok na Đakovštini i opasnu tramvajsku prugu u Reisnerovoj.


#22:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 23.05.2012. 9:55

Ili na kružnom toku na Đakovštini napraviti da svaki priključak na kružni tok ima 2 ulaza i 2 izlaza.

Ovo je samo skica, a ne pravo tehničko rješenje.


#23:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 23.05.2012. 10:02

Treba također izbaciti i kružni na Vinkovačkoj, a Drinsku preusmjeriti na Gacku.
Pritom treba i tramvajsku liniju produžiti do Gacke, a na mjestu sadašnjeg okretišta napraviti trg, a oko pošte parkirališta.



Zadnja promjena: francika; 11.07.2012. 19:49; ukupno mijenjano 1 put.

#24:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 23.05.2012. 10:25

Izbaciti kružni tok na Divaltovoj.


#25:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 31.05.2012. 12:23

Za par dana se u gradskom poglavarstvu mijenja prostorni plan uređenja (PPU) i generalni urbanistilki plan (GUP) grada Osijeka.

Evo kakve izmjene bi ja ubacio što se tiče prometa u zapadnom dijelu grada.

ZELENA - južna i zapadna obilaznica
ZELENA SVIJETLA - ceste s nadvožnjacima iznad južne obilaznice i 1. red prednosti prolaska
ŽUTA - ceste s podvožnjacima ispod željezničke pruge i ceste s 2. redom prednosti prolaska
NARANČASTA - ceste s 3. redom prednosti prolaska
BIJELO - ceste bez prednosti prolaska i s obveznim zaustavljanjem na raskrižju

LJUBIČASTA - društveni objekti
PLAVA SVIJETLA - stambeni objekti



Zadnja promjena: francika; 02.06.2012. 17:17; ukupno mijenjano 6 put/a.

#26:   Autor: anakonda Post Postano: 31.05.2012. 12:28

...a da odeš u Grad i predložiš im ovo?????? tko zna, možda postaneš novi Kamenko.......zapravo, postoji i javna rasprava, pa kreni.....

#27:   Autor: francika Post Postano: 31.05.2012. 12:34

anakonda je napisao/la (Pogledaj post): › ...a da odeš u Grad i predložiš im ovo?????? tko zna, možda postaneš novi Kamenko.......zapravo, postoji i javna rasprava, pa kreni.....

Ja rađe primjedbe i prijedloge postavljam na Osijek031, a oni ako žele mogu vidjeti. Wink

Javna rasprava je samo formalnost.

#28:   Autor: PEGY Post Postano: 31.05.2012. 14:04

ne kužim koje boje šta znaće!? sve si išaro ko neki beban

#29:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 02.06.2012. 15:16

Evo ubacio sam pojašnjenje. Nisam očekivao da će to ikog zanimati pa nisam objašnjavao. Wink

#30:   Autor: morgan Post Postano: 02.06.2012. 17:10

francika je napisao/la: ›
a oni ako žele mogu vidjeti. Wink

osijek031.com smile osijek031.com smile osijek031.com smile moš' mislit da žele osijek031.com smile osijek031.com smile

#31:   Autor: francika Post Postano: 02.06.2012. 17:31

morgan je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
a oni ako žele mogu vidjeti. Wink

osijek031.com smile osijek031.com smile osijek031.com smile moš' mislit da žele osijek031.com smile osijek031.com smile

Žele sigurno, pa zato i mijenjaju prostorni plan i generalni urbanistički plan jer im je u interesu da rješe prometne probleme u gradu na najbolji mogući način.

Koliko znam, grad i županija su platili IGH-u 4 milijuna kuna da napravi Prostorno-prometnu studiju grada Osijeka i Osječko baranjske Županije.

Osijeku je potrebno podhitno da se proširi građevinska zona kako bi se pokrenule investicije u gradu, ali treba biti siguran da se zna što se želi na kojem području graditi.

Proširenje građevinske zone bi smanjilo cijenu nekretnina u gradu, a to vjerovatno nikom nije u interesu, ali gradu Osijeku i njegovim građanima je.

#32:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 24.06.2012. 16:07

Plan za parcelizaciju stambenog naselja kod Vodovoda.

PLAVA SVIJETLA - stambeni objekti
PLAVA TAMNA - parkinzi
CRVENA - cesta
ZELENA - park



Zadnja promjena: francika; 26.06.2012. 11:21; ukupno mijenjano 2 put/a.

#33:   Autor: francika Post Postano: 24.06.2012. 19:06

Ili ako Grafičar ostaje, onda ovako:

PLAVA SVIJETLA - stambeni objekti
PLAVA TAMNA - parkinzi
CRVENA - cesta
ZELENA - park
BIJELA - moguće proširenje na igralište Grafičara



ili ovako:



Zadnja promjena: francika; 04.07.2012. 12:16; ukupno mijenjano 3 put/a.

#34:   Autor: cuki Post Postano: 25.06.2012. 10:19

jos tramvajem povezati cepin s osijekom,to bi bila odlicna i isplativa investicija.bravo svaka cast majstore,svidjaju mi se ideje

#35:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 25.06.2012. 12:25

cuki je napisao/la (Pogledaj post): › jos tramvajem povezati cepin s osijekom,to bi bila odlicna i isplativa investicija.bravo svaka cast majstore,svidjaju mi se ideje

Hvala!


Evo sad puno bolje rješenje kružnog toka na Đakovštini.



Zadnja promjena: francika; 04.07.2012. 12:24; ukupno mijenjano 6 put/a.

#36:  Re: Grad Osijek - plan razvoja Autor: francika Post Postano: 25.06.2012. 21:05

Evo sad malo proširena regulacija bez kružnog toka na Đakovštini, s umetnutim spojem Vinkovačke na L.B.Mandića podvožnjakom i dalje s još jednim podvožnjakom na Gundulićevu. Osim toga Vinkovačka će imati i spoj na Južnu obilaznicu što do sada nije bio slučaj, pa će se i otamo moći na L.B.Mandića, a isto tako nadam se da će se Vinkovačka i preko Filipovice spojiti na L.B.Mandića.

Zatvaranje prometa preko Trga Lj.Gaja i povećanje Zelene tržnice s povećanjem broja parkirnih mjesta dok se ne ukaže potreba širenja tržnice preko cijelog trga.

Zatvaranje Županijske za promet i gradnja gradske nadzemne garaže u centru grada.

ZELENO - zelena tržnica, veliko parkiralište i park
TAMNO PLAVO - velika gradska nadzemna garaža i otvoreni parkinzi
LJUBIČASTO - zone bez prometnih cesta izuzev prilaza parkiralištu
SVIJETLO PLAVO - popločeno ozelenjeno šetalište



Zadnja promjena: francika; 05.08.2012. 15:38; ukupno mijenjano 6 put/a.

#37:   Autor: PEGY Post Postano: 25.06.2012. 21:59

niš ne kužim!

#38:   Autor: francika Post Postano: 25.06.2012. 23:50

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › niš ne kužim!

Možda je najzanimljivije pogledati podvožnjak u produžetku Dubrovačke (od Gundulićeve) prema L.B.Mandića, a isto tako i s Bosutskog naselja podvožnjak u produžetku Kupske do L.B.Mandića.

Sve to je zbog rasterećenja prometa u Gundulićevoj, Vinkovačkoj i na kružnom toku na Đakovštini.

Poslije toga zanimljivo je pogledati i spoj ceste kod Getroa a koja dolazi od Kolodvorske ulice, također za rasterećenje prometa u Reisnerovoj i na kružnom toku.

Ista stvar je i povezivanje Vinkovačke preko Filipovice na kružni tok na L.B.Mandića, a time bi se dobilo rasterećenje prometa na Vinkovačkoj i na kružnom toku.

#39:   Autor: francika Post Postano: 18.06.2013. 14:52

Da se malo podsjetimo.
Predlažite!
Osijek031.com » Gospodarstvo, Financije, Turizam » Grad Osijek - plan razvoja


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::