Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Politika » Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja
Poll :: U kojoj gradskoj četvrti Osijeka živite?

GČ Retfala
16%
 16%  [ 7 ]
GČ Gornji grad
11%
 11%  [ 5 ]
GČ Industrijska četvrt
9%
 9%  [ 4 ]
GČ Tvrđa
2%
 2%  [ 1 ]
GČ Novi Grad
11%
 11%  [ 5 ]
GČ Jug II
23%
 23%  [ 10 ]
GČ Donji grad
16%
 16%  [ 7 ]
Ne živim u nijednoj gradskoj četvrti grada Osijeka
7%
 7%  [ 3 ]
Ukupno glasova : 42



#1:  Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 30.08.2011. 9:43

Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja.

Otvaram ovu temu kako bi građani grada Osijeka mogli ukazivati na neke nedostatke u svojim gradskim četvrtima, te predlagati što bi novo trebalo napraviti i o tome raspravljati kako bi se došlo do najoptimalnijeg rješenja u korist građana.

Često vijećnici gradskih četvrti i druge nadležne osobe ne obavljaju posao kako treba, pa bi im trebalo predočiti gotova rješenja za poboljšanje funkcioniranja gradskih četvrti, a upravo je ovo mjesto za pronalaženje rješenja.

Evo jedan primjer za početak.
U gradskoj četvrti Retfala ide se u preregulaciju prometa a rješenje je nedorađeno i neće rješiti problem. Kako bi ukazao da je rješenje polovično izradio sam konačno potpuno funkcionalno rješenje preregulacije prometa u Retfali, ali zanima me i argumentirano mišljenje ostalih građana o ovom mom rješenju i ako za nekog ima bilo kakvih nelogičnosti u rješenju problema, pokušat ću mu obrazložiti zašto promet baš tako mora biti reguliran.

Dakle, ova tema je CENTRALNO MJESTO za ukazivanje na probleme u bilo kojoj četvrti grada Osijeka!

Rješenje preregulacije prometa u Retfali.


PS: Radi bolje preglednosti ova tema je otvorena isključivo za grad Osijek tj. za gradske četvrti, a ne i za mjesne odbore grada Osijeka.

Komentirati možete i koristeći Facebook komentare ispod:

#2:   Autor: Leon Post Postano: 30.08.2011. 10:23

Gradska četvrt Retfala
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Retfala
Strossmayerova 200

Telefon: 031/ 321 313 i 307 518

Fax: 031/302 737

Područje:

Gradska četvrt graniči;

- s istoka: Ulica Antuna Kanižlića od rijeke Drave do željezničke pruge Osijek-
Našice
- sa zapada: Petruš kanal od željezničke pruge Osijek-Našice do rijeke Drave
- sa sjevera: rijeka Drava od Petruš kanala do Ulice Antuna Kanižlića
- s juga: željeznička pruga Osijek-Našice od Petruš kanala do Ulice Antuna
Kanižlića

Stanovništvo:

Broj stanovnika - 14123
Broj kućanstava - 5200

Dan Gradske četvrti:

14. rujan "Uzvišenje svetog križa"


Gradska četvrt Gornji grad
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Gornji grad
Trg Lava Mirskog 1

Telefon: 031/ 212 043, 214 185 i 321 312

Fax: 031/212 053

Područje:

Gradska četvrt graniči;

- s istoka: Ulica K.A. Stepinca od željezničke pruge Osijek-Dalj do rijeke Drave
- sa zapada: Ulica A. Kanižlića od rijeke Drave do željezničke pruge Osijek-Našice
- sa sjevera: rijeka Drava od Ulice A. Kanižlića do Ulice K.A- Stepinca
- s juga: željeznička pruga Osijek-Našice s Našičkim naseljem do Ulice K.A.
Stepinca

Stanovništvo:

Broj stanovnika - 16520
Broj kućanstava - 6210

Dan Gradske četvrti:

29. lipnja "Sveti Petar i Pavle"


Gradska četvrt Industrijska četvrt
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Industrijska četvrt

Vijenac Kraljeve Sutjeske 2
Telefon: 031/ 272 353, 275 616 i 321 320

Fax: 031/275 616

Područje:

Gradska četrvrt graniči:

- s istoka: Ulica kneza Trpimira od željezničke pruge Osijek-Dalj do granice naselja Brijest, sjevernom stranom kčbr. 11131/1, 11120/1, 11116/1 i 11107, željezničkom prugom Osijek-Vinkovci prema jugu do križanja s Vinkovačkom cestom i obilaznom cestom za Antunovac
- sa zapada: Ulica čempresa od željezničke pruge Osijek-Vrpolje do Ulice sv.L.B. Mandića, Ulicom kestenova na zapad putem koji razdvaja građevinsko područje i poljoprivredno zemljište i vrtovima Ulice sv.L.B. Mandića do kućnog broja 324 i športsko-poslovna zračna luka Osijek
- sa sjevera: željeznička pruga Osijek-Dalj od Ulice kneza Trpimira do Vinkovačke ulice i željezničkom prugom Osijek-Našice do Našičkog bajera i Našičkog naselja
- s juga: nastavak obilaznice, Ankin dvor, granicom naselja Briješće prema sjeveru do željezničke pruge Osijek-Vrpolje, prugom prema istoku do Ulice čempresa.".

Stanovništvo:

Broj stanovnika - 6 920
Broj kućanstava - 2 000

Dan Gradske četvrti:

1. svibnja "Sveti Josip Radnik"


Gradska četvrt Tvrđa
Skriveno: 

Sjedište:

Gradska četvrt Tvrđa
Vijenac Ivana Meštrovića 26f

Telefon: 031/ 204-615
Telefon: 031/ 321-319
Fax: 031/ 214-028

Područje:

Gradska četvrt graniči:

- s istoka: ulica Kralja Petra Svačića od rijeke Drave do željezničke pruge Osijek-Dalj (zapadna strana ulice),
- sa zapada: ulica Kardinala Alozija Stepinca od željezničke pruge Osijek-Dalj do rijeke Drave (istočna strana ulice-neparni brojevi),
- sa sjevera: rijeka Drava od ulice Kardinala Alozija Stepinca do ulice Kralja Petra Svačića,
- s juga: željeznička pruga Osijek-Dalj od ulice Kardinala Alozija Stepinca do ulice Kralja Petra Svačića.

Stanovništvo:

Broj stanovnika – 10 277
Broj kućanstava - 3 310

Dan Gradske četvrti:

29. rujna "Sveti Mihovil"


Gradska četvrt Novi grad
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Novi grad
Sjenjak 133
Telefon: 031/ 573 400 i 321 315

Fax: 031/573 400

Područje:

Gradska četvrt graniči:

- s istoka: Huttlerova ulica od željezničke pruge Osijek-Dalj do Divaltove ulice, parna
strana Divaltove ulice od kućnog broja 154 do 132 i Ulica Josipa Reihl-Kira od
Divaltove ulice do južne obilaznice
- sa zapada: Trpimirova ulica od željezničke pruge Osijek-Dalj prema
jugu do naselja Brijest
- sa sjevera: željeznička pruga Osijek-Dalj od Trpimirove ulice do
Huttlerove ulice
- s juga: od naselja Brijest granicom k.o. Tenja do Reihl-Kirove ulice

Stanovništvo:

Broj stanovnika – 14 100
Broj kućanstava - 5 317

Dan Gradske četvrti:

5. srpnja "Sveti Ćiril i Metod"


Gradska četvrt Jug II
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Jug II
Srijemska 124a

Telefon: 031/ 563 453 i 321 314

Fax: 031/563 455

Područje:

Gradska četvrt graniči:

- s istoka: pogoni Elektroslavonije Osijek
- sa zapada: Huttlerova ulica od željezničke pruge Osijek-Dalj do Divaltove ulice i d
Divaltove ulice Ulicom Josipa Reihl-Kira do južne obilaznice
- sa sjevera: željeznička pruga Osijek-Dalj od Huttlerove ulice do pogona
Elektroslavonije Osijek
- s juga: polje i Poljoprivredni fakultet

Stanovništvo:

Broj stanovnika – 14 020
Broj kućanstava - 6 102

Dan Gradske četvrti:

30. svibnja


Gradska četvrt Donji grad
Skriveno: 
Sjedište:

Gradska četvrt Donji grad
Trg bana J. Jelačića 25

Tel: 031/ 321 316

Fax: 031/530 585

Područje:

Gradska četvrt graniči:

- s istoka: naselje Nemetin
- sa zapada: Ulica K.P. Svačića od rijeke Drave do željezničke pruge Osijek-Dalj
- sa sjevera: rijeka Drava od Ulice K.P. Svačića do Nemetina
- s juga: željeznička pruga Osijek-dalj od Ulice K.P. Svačića do Nemetina

Stanovništvo:

Broj stanovnika – 11 020
Broj kućanstava - 5 100

Dan Gradske četvrti:

12. rujna "Preslavnog Imena Marijina"

#3:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: dino_bno Post Postano: 30.08.2011. 11:11

Nedostatci u Industrijskoj četvrti: Semafor na raskrizju Gacke, Plivske i Vinkovacke, spajanje Filipovice sa svijetom (asfaltiranje pruznog prijelaza ispod nadvoznjaka), uredenje Gacke ulice (Od Mađara do Bille).

#4:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: Donata Post Postano: 30.08.2011. 11:18

Ovo što je napravljeno od Donjeg grada je čista glupost, da bi se bilo gdje došli treba napraviti doslovno cijeli krug oko Donjega jer su skoro sve ulice jednosmjerne; a onaj "kružni tok" kod Hitne je stvarno za sjest i plakat od smijeha....
Ako čemo iskreno to sam i ja mogla napravit sa kanticom boje i malo dobre volje!!!
Zanima me kolko to "preuređenje" ili kako god to zvali košta pa da se i ja ubacim u taj posao i zaradim jeftini novac na brzinu!!!!!

#5:   Autor: fear of the dark Post Postano: 30.08.2011. 11:28

Pješački u donjem gradu kod policije odn Saponije- kako je kome drago je kriminalan....2 auta ti stanu a treći te umalo pokosi...tako da bi tamo pod hitno trebao semafor koji bi pješaci mogli uključiti kad trebaju prijeći...
jer od Bendeka do Tiffany-a nema semafora pa se svi zajure kao da su na utrkama...i uistinu je lutrija prijeći cestu

#6:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: Đeđa_zaboravih_lozinku_od Post Postano: 30.08.2011. 12:59

Ne znam gdje pripadaju Uske njive, ali jedno je sigurno - strašan broj saobraćajnih nesreća zbiva se upravo na križanju Svačićeve sa Kninskom ulicom (u produžetku Opatijskom), na nadvožnjaku prema Tenji.

Raskrižje je nepregledno, vozači ne poštuju ograničenje brzine, ne brinu ih ni ležeći policajci, a radi samo jedna svjetiljka koja ne obasjava gotovo ništa.... tamo prijeći cestu (Svačićevu) ili izaći iz Kninske je prava umjetnost i hazard

Ne da vapi za semaforom, nego vapi do besvjesti, a s druge strane, cijelo raskrižje je napravljeno toliko blizu vrhu nadvožnjaka da ne znam ni kako bi sa semaforom to funcioniralo, s obzirom na količinu prometa koja dolazi sa obilaznice i iz Tenje...

Dakle, to je raskrižje PROBLEM, VELIKI!

Exclamation

#7:   Autor: francika Post Postano: 30.08.2011. 14:03

Na skretanju Gundulićeve u Kanižlićevu ima ona jedna kuća na samom zavoju, a spada u gradsku četvrt Gornji grad.

Zbog te kuće ne postoji pješačka staza i pješaci moraju hodati cestom u samom zavoju da bi iz Kanižlićeve prešli u Gundulićevu i obrnuto. 100 m dalje je osnovna škola i sigurno da se i djeca osnovne škole izlažu velikom riziku hodajući tom vrlo prometnom cestom. Jedino rješenje je srušiti tu kuću i napraviti pješačku stazu, i produžetak biciklističke staze prema Psunjskoj (koliko mi se čini da je predviđeno da tamo ide). No bez obzira kad će se raditi ta biciklistička staza, kuću treba odmah porušiti i napraviti pješačku stazu.

Da li ima uopće netko u gradu tko je odgovoran što ljudi i djeca hodaju po cesti i izlažu se opasnosti od nalijetanja vozila na njih?

Mogu se oni izvlačiti da ima semafor i da pješaci mogu preći na drugu stranu ulice i onda pješaćiti do Rokove i onda preći ulicu na semaforu i vraćati se pješke do te kuće ako žive u ulici u kojoj je ta kuća.
No samo lud čovjek bi prepješaćio 800 m više da dođe do te ulice.
Očito je da su nadležne osobe apsolutno neodgovorne ili su odgovorne pa ne žele da građani budu ludi kad mogu prevaliti 800 m duži put da dođu na odredište.

Barem su onda trebali staviti znak za pješake na tu kuću, a posebno za djecu, na kojem je ucrtan put kako doći pješke u ulicu iza te kuće 800 m dužim putem.

#8:   Autor: jaguar Post Postano: 30.08.2011. 16:25

Đeđa_zaboravih_lozinku_od je napisao/la: ›
Ne znam gdje pripadaju Uske njive, ali jedno je sigurno - strašan broj saobraćajnih nesreća zbiva se upravo na križanju Svačićeve sa Kninskom ulicom (u produžetku Opatijskom), na nadvožnjaku prema Tenji.

Raskrižje je nepregledno, vozači ne poštuju ograničenje brzine, ne brinu ih ni ležeći policajci, a radi samo jedna svjetiljka koja ne obasjava gotovo ništa.... tamo prijeći cestu (Svačićevu) ili izaći iz Kninske je prava umjetnost i hazard

Ne da vapi za semaforom, nego vapi do besvjesti, a s druge strane, cijelo raskrižje je napravljeno toliko blizu vrhu nadvožnjaka da ne znam ni kako bi sa semaforom to funcioniralo, s obzirom na količinu prometa koja dolazi sa obilaznice i iz Tenje...

Dakle, to je raskrižje PROBLEM, VELIKI!

Exclamation
Imaš negdje na ovim stranicama od OSijeka 031. com, najave bubala i gradske ekipe da će na tom križanju raditi kružni tok i to još ovog ljeta. Ljeto još je, šanse da se počne raditi nikakve,. Šanse da se počne raditi ove godine nikakve.....

#9:   Autor: simo031 Post Postano: 30.08.2011. 17:13

Gradske četvrti i mjesni odbori = Osijek.

#10:   Autor: francika Post Postano: 30.08.2011. 18:42

simo031 je napisao/la (Pogledaj post): › Gradske četvrti i mjesni odbori = Osijek.

Nisi pročitao moj prvi post jer bi tamo vidio da piše razlog zašto nisu mjesni odbori uvršteni u ovoj temi, ali ista takva tema će biti otvorena posebno za mjesne odbore ako bude postojao interes. Kao što je navedeno, razlog je bolja preglednost teme a to nikako ne znači da mjesni odbori ne pripadaju u grad Osijek jer su oni pod ingerencijom grada Osijeka kao i gradske četvrti.
Možda te zbunilo što sam napisao "isključivo za grad Osijek", ali pritom sam mislio da Višnjevac, Sarvaš i ostala prigradska naselja nisu grad Osijek već mjesta koja su pod ingerencijom grada Osijeka, jer da su Osijek zvala bi se gradske četvrti a ne mjesni odbori.


Zadnja promjena: francika; 30.08.2011. 20:27; ukupno mijenjano 2 put/a.

#11:   Autor: Donata Post Postano: 30.08.2011. 19:59

fear of the dark je napisao/la: ›
Pješački u donjem gradu kod policije odn Saponije- kako je kome drago je kriminalan....2 auta ti stanu a treći te umalo pokosi...tako da bi tamo pod hitno trebao semafor koji bi pješaci mogli uključiti kad trebaju prijeći...
jer od Bendeka do Tiffany-a nema semafora pa se svi zajure kao da su na utrkama...i uistinu je lutrija prijeći cestu

istina da da...
ja rijetko idem s te strane pa sam i zaboravila...
kontam da bi bilo bolje da pokrpaju rupe na cesti i pločiniku pa da onda reorganiziraju ulivce i sve ostalo

#12:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: slavonija Post Postano: 31.08.2011. 22:48

Đeđa_zaboravih_lozinku_od je napisao/la (Pogledaj post): › Ne znam gdje pripadaju Uske njive, ali jedno je sigurno - strašan broj saobraćajnih nesreća zbiva se upravo na križanju Svačićeve sa Kninskom ulicom (u produžetku Opatijskom), na nadvožnjaku prema Tenji.

Raskrižje je nepregledno, vozači ne poštuju ograničenje brzine, ne brinu ih ni ležeći policajci, a radi samo jedna svjetiljka koja ne obasjava gotovo ništa.... tamo prijeći cestu (Svačićevu) ili izaći iz Kninske je prava umjetnost i hazard

Ne da vapi za semaforom, nego vapi do besvjesti, a s druge strane, cijelo raskrižje je napravljeno toliko blizu vrhu nadvožnjaka da ne znam ni kako bi sa semaforom to funcioniralo, s obzirom na količinu prometa koja dolazi sa obilaznice i iz Tenje...

Dakle, to je raskrižje PROBLEM, VELIKI!

Exclamation


one trake na samom nadvožnjaku nisu ležeći policajci....ni kod škole u svačićevoj..da li uopće igdje u svačićevoj do divaltove imaju pravi ležeći policajci?

ono su zvučne trake..namjenjene za pješake, da čuju nailazak vozila..ne za usporenje vozila....

tamo je problem brzina....sa nadvožjaka silaze ko kreteni i na nadvožnjak se penju ko kreteni....da se drže ograničenja sve bib ilo ok!!

u petak sam vidio nesreću tamo...dobro su se skucali...osijek031.com smile

#13:   Autor: johnny_os Post Postano: 31.08.2011. 23:28

Vrhunac osječke prometne struke je postavljanje jednosmjernih ulica u Dg.....katastrofa....ima se love na bacanje

#14:   Autor: jaguar Post Postano: 02.09.2011. 0:51

Kad gradska vlat misli riješiti Gradski paviljon kod gradskih bazena. Ruglo i sramota. Leglo miševa i štakora. NAjava je bilo u zadnje dvije godine ali sve je ostalo samo na najavama.

#15:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: Đeđa_zaboravih_lozinku_od Post Postano: 02.09.2011. 14:18

slavonija je napisao/la (Pogledaj post): › one trake na samom nadvožnjaku nisu ležeći policajci....ni kod škole u svačićevoj..da li uopće igdje u svačićevoj do divaltove imaju pravi ležeći policajci?

ono su zvučne trake..namjenjene za pješake, da čuju nailazak vozila..ne za usporenje vozila....

tamo je problem brzina....sa nadvožjaka silaze ko kreteni i na nadvožnjak se penju ko kreteni....da se drže ograničenja sve bib ilo ok!!

u petak sam vidio nesreću tamo...dobro su se skucali...osijek031.com smile


to su ležeći policajci, nikakve zvučne trake, no to nije ni bitno... u pravu si, tamo svi jure užasno

#16:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: slavonija Post Postano: 02.09.2011. 17:37

Đeđa_zaboravih_lozinku_od je napisao/la (Pogledaj post): ›
slavonija je napisao/la (Pogledaj post): › one trake na samom nadvožnjaku nisu ležeći policajci....ni kod škole u svačićevoj..da li uopće igdje u svačićevoj do divaltove imaju pravi ležeći policajci?

ono su zvučne trake..namjenjene za pješake, da čuju nailazak vozila..ne za usporenje vozila....

tamo je problem brzina....sa nadvožjaka silaze ko kreteni i na nadvožnjak se penju ko kreteni....da se drže ograničenja sve bib ilo ok!!

u petak sam vidio nesreću tamo...dobro su se skucali...osijek031.com smile


to su ležeći policajci, nikakve zvučne trake, no to nije ni bitno... u pravu si, tamo svi jure užasno


Ček..ajmo polako iz početka....govoriš li o onim bijelim objektima-bijelim trakama na kolniku neposredno na samom nadvožnjaku kod tog raskrižja sa Opatijskom!!??
Ležeći policajac je zapravo izraz za objekte koje se postavljaju na cestu kao ovi na slikama broj 1. i 2.
[img][/img]

[img][/img]

Vibracijske trake su pomenute u ovom članku i evo baš u OS na Retfali!!
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=3&ID_VIJESTI=125265

#17:   Autor: Vilenjak Post Postano: 04.09.2011. 6:13

francika je napisao/la (Pogledaj post): › jer da su Osijek zvala bi se gradske četvrti a ne mjesni odbori.

a da su SR Hrvatska, zvale bi se mjesne zajednice i, za razliku od ovih partitokratsko-centralistickih pizdarija, imale neku stvarnu moc upravljanja / odlucivanja. ne samo financijsku, vec, puno bitnije, demokratsku / gradjansku.




...


tako da, nije mi bas najjasniji smisao ovog topica, al ajd. puno stvari na ovom portalu meni nije jasno.
 

#18:   Autor: francika Post Postano: 04.09.2011. 6:41

Vilenjak je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la (Pogledaj post): › jer da su Osijek zvala bi se gradske četvrti a ne mjesni odbori.

a da su SR Hrvatska, zvale bi se mjesne zajednice i, za razliku od ovih partitokratsko-centralistickih pizdarija, imale neku stvarnu moc upravljanja / odlucivanja. ne samo financijsku, vec, puno bitnije, demokratsku / gradjansku.




...


tako da, nije mi bas najjasniji smisao ovog topica, al ajd. puno stvari na ovom portalu meni nije jasno.
 

Razum i smisao nemaju baš veze jedno s drugim, pa zbog toga naravno da ti nije jasno. Smile (nadam se da ti je sad malo jasnije)
I ja bi volio da sam imao što smisleno za reći ali nažalost nisam. Sad

#19:   Autor: Vilenjak Post Postano: 04.09.2011. 7:30

 
nema smisla zato sto gradjani, van partitokratskog aparata, ne postoje. mislim, u redu je tvoja inicijativa / prijedlog regulacije prometa u Retfali, samo... kome to pises / predlazes? onima koji su placeni za taj posao? pa za koju ih materinu placamo? ili pak pises / molis ovdje prisutne anonimne stranacke duznosnike koji su diskusioni forum pretvorili u poligon stranackog jednoumlja / sprdacinu s obespravljenim gradjanima? i to uz blagoslov administracije. a mozda se, preko ovog portala, obracas svetom Roku / Petru i Pavlu?

jednostavno, nema smisla. a i malkic mi je neugodno, da ti budem sasvim iskren (bit ce je u pitanju tzv. transfer neprijatnosti).
 

#20:   Autor: francika Post Postano: 04.09.2011. 8:23

Vilenjak je napisao/la (Pogledaj post): ›  
nema smisla zato sto gradjani, van partitokratskog aparata, ne postoje. mislim, u redu je tvoja inicijativa / prijedlog regulacije prometa u Retfali, samo... kome to pises / predlazes? onima koji su placeni za taj posao? pa za koju ih materinu placamo? ili pak pises / molis ovdje prisutne anonimne stranacke duznosnike koji su diskusioni forum pretvorili u poligon stranackog jednoumlja / sprdacinu s obespravljenim gradjanima? i to uz blagoslov administracije. a mozda se, preko ovog portala, obracas svetom Roku / Petru i Pavlu?

jednostavno, nema smisla. a i malkic mi je neugodno, da ti budem sasvim iskren (bit ce je u pitanju tzv. transfer neprijatnosti).
 

Potpuno si u pravu.

Kad sam vidio koliko nelogičnosti ima u rješenju regulacije prometa u Retfali kako su oni napravili (to me potaklo da otvorim ovu temu) morao sam nacrtati ispravno rješenje regulacije kad su se već odlučili promijeniti regulaciju. Nažalost onaj tko je radio rješenje regulacije je nestručna osoba i naravno da ne smije priznati da njegovo rješenje regulacije koje je već sprovedeno u djelo da je odrađeno neprofesinoalno jer je pokupio lovu za to ( lijepo sam objasnio da kad se I.B.Mažuranić ide do Bilogorske da se vozila nemaju gdje okrenuti, Psunjska je također trebala biti jednosmjerna skroz do Kozjačke). Regulacija je totalno neprofesionalno napravljena jer od 7 ulica u kojima su mijenjali promet 4 su napravljene krivo (Kalnička, Alanska, Bilogorska i Psunjska), a pored toga ostavili su ostale uske ulice u Retfali dvosmjerne a koje to ne trebaju biti (posebice se to odnosi na Kozjačku od Kolodvorske do Marjanske, Dalmatinsku i Prenjsku).

To se uopće ni ne može nazvati prometna studija jer je 80% studije pogrešno napravljeno.

Kome se ja obračam? Duhovima prošlosti se ne obračam sigurno, stoki sitnog zuba se također ne obračam, a ne obračam se ni političarima jer su to ljudi koji vjeruju u laži pa i kad (misle da) govore istinu ne znaju da lažu ( po Hebrangovom poučku to ih oslobađa krivnje).

Zapravo dobro si rekao, ne obračam se nikome već samo bacam bubu u uho naivnim političarima ne bi li im se omaklo kako bi ubuduće napravili neku razumnu odluku (svjesno sam u zabludi i to nema smisla kako si i sam primjetio).

Nažalost, mentalitet kolektivne svijesti vođen je pohlepom i to se ne može promijeniti. Zbog pohlepe ljudima je dovoljno baciti mrvice da kvoču i zbog toga se nikada neće raditi kako treba. Svatko u ovom gradu je na prodaju, okrenut će leđa prijatelju zbog bačenih mrvica, a i ako ima malo mrvica činit će mu se da ih ima puno ako mu prijatelj uopće nema mrvica.

Tako to ide, sve je u redu dok su vukovi siti a (sve) ovce na broju. No političari nisu ti vukovi oni su samo dobro izdresirani psi ovčari.

#21:   Autor: Đeđa_zaboravih_lozinku_od Post Postano: 05.09.2011. 14:54

@slavonija

vjerojatno si u pravu, to su očigledno ipak onda zvučne trake (moram priznati, prvi put za to čujem - bila sam uvjerena da su to ležeći policajci)

no od tih zvučnih traka nikakve vajde, na žalost

#22:   Autor: slavonija Post Postano: 05.09.2011. 16:58

Đeđa_zaboravih_lozinku_od je napisao/la (Pogledaj post): › @slavonija

vjerojatno si u pravu, to su očigledno ipak onda zvučne trake (moram priznati, prvi put za to čujem - bila sam uvjerena da su to ležeći policajci)

no od tih zvučnih traka nikakve vajde, na žalost


pa iskreno rečeno..obzirom da znam neke stvari vezano za te trake..njihova namjena je da upozori vozača da nailazi na pješački prijelaz ali i pješaka na nadolazeće vozilo, međutim prema mom osobnom iskustvu trake su dobre za pješake da čuju da vozilo ide i da si mogu stvorit predožbu o brzini nailaska vozila, međutim vozači su se navikli na trake i deru preko njih bez usporavanja!! Sad

nadalje..saznao sam od jednog lika koji radi u našem jednom gradu u poglavarstvu kako se stanari ulica u kojima se nalaze te trake žale na buku koja nastaje prilikom prelaska vozila preko traka...međutim te žalbe nisu ništa u odnosu na nedavnu predstavku građanke da joj javna rasvjeta uzrokuje rak kože pa su morali mijenjat sijalice!! Cool Laughing

#23:   Autor: jaguar Post Postano: 16.09.2011. 11:38

Evo jedna mala slikica....no coment....


DSC02545.JPG
 Opis:
Ovo na ovoj lokaciji stoji cca 3 mjeseca.... strpljen spašen
 Veličina:  57.63 KB
 Pogledano:  159 put(a)

DSC02545.JPG



DSC02541.JPG
 Opis:
 Veličina:  90.65 KB
 Pogledano:  152 put(a)

DSC02541.JPG



#24:   Autor: Đeđa_zaboravih_lozinku_od Post Postano: 16.09.2011. 11:53

slavonija je napisao/la (Pogledaj post): › pa iskreno rečeno..obzirom da znam neke stvari vezano za te trake..njihova namjena je da upozori vozača da nailazi na pješački prijelaz ali i pješaka na nadolazeće vozilo, međutim prema mom osobnom iskustvu trake su dobre za pješake da čuju da vozilo ide i da si mogu stvorit predožbu o brzini nailaska vozila, međutim vozači su se navikli na trake i deru preko njih bez usporavanja!! Sad ...



ne bi li onda te trake trebale stajati malo dalje od pješačkog? na ovom su raskrižuju doslovno metar-dva od samog prijelaza

#25:   Autor: padobranac Post Postano: 16.09.2011. 12:38

Ne bi bilo lose izmedju Sjenjaka i Drvljanika postaviti neke ograde da pjeseci ne mogu prijeci prugu gdje hoce..preopasno je, a isto tako vlakovi sviraju na tom dijelu da ulaze u stanicu i jer ima pjesaka, a taj je zvuk toliko drazestan, da netko nepripremljen moze dozivjeti infarkt..
ili jednostavno fali jos jedan pjesacki most-prijelaz preko pruge za one kojima se ne da otici do staze na Trpimirovoj..

#26:   Autor: slavonija Post Postano: 16.09.2011. 18:17

Đeđa_zaboravih_lozinku_od je napisao/la (Pogledaj post): ›
slavonija je napisao/la (Pogledaj post): › pa iskreno rečeno..obzirom da znam neke stvari vezano za te trake..njihova namjena je da upozori vozača da nailazi na pješački prijelaz ali i pješaka na nadolazeće vozilo, međutim prema mom osobnom iskustvu trake su dobre za pješake da čuju da vozilo ide i da si mogu stvorit predožbu o brzini nailaska vozila, međutim vozači su se navikli na trake i deru preko njih bez usporavanja!! Sad ...



ne bi li onda te trake trebale stajati malo dalje od pješačkog? na ovom su raskrižuju doslovno metar-dva od samog prijelaza


pa valjda postoji struka koja to odlučuje o tome...ja samo znam da te trake ne mogu ulazit u kategoriju uspornika (ležećih policajaca)...jer im je namjena sasvim druga...normalnim osobama(vozačima i pješacima) je sasvim dovoljan signal (zvučni ili vizuelni) da se nešto oko njih događa, da je potrebito brzinu prilagoditi uvjetima prometa ispred sebe ili pješački prijelaz prelaziti na način da se pješak uvjeri, može li to učiniti bez opasnosti za sebe!! za normalne persone u prometu nema 2 posto problema...problemi nastaju kad je netko zdravstveno nesposoban, posebno se to odnosi na mentalno zdravlje vozača da sudjeluje u prometu pa ne može shvatit da nije sam na cesti...ili kod teladi (pješaka) koji jednostavno utrče na cestu, kao i poneki biciklisti....velike i nerješive probleme izazivaju moroni i kreteni zbog kojih se struka mora danima razmišljat kako da doskoči moronima i kretenima na rep...normalne persone kad i dožive problem..one pronađu naččin da se dogovore..obeštete, raziđu se sa izvinjenjem i međusobnim uvažavanjem..ali kad je jedan od dvojice moron..onda tu nema lijeka, ni sa uspornicima ni sa trakama...morona se oslobodiš tek kad ga stave u limeni kovčeg...

#27:   Autor: francika Post Postano: 11.11.2011. 19:36

Vjerovatno sam se kasno sjetio, al jer ne bi bilo bolje da kad se već raskopava cijeli Trg slobode da se izgradila podzemna garaža ispod cijelog Trga slobode, a umjesto bazena od 200.000.000 kn.
A možda nije kasno i mogao bi se još napraviti projekt za to jer ta investicija bi se višestruko isplatila i stvorila kapital za buduće investicije.
Nije valjda da se mislilo samo na postolje za spomenik Tuđmanu.

#28:   Autor: simo031 Post Postano: 11.11.2011. 19:58

Vilenjak je napisao/la: ›
 
nema smisla zato sto gradjani, van partitokratskog aparata, ne postoje. mislim, u redu je tvoja inicijativa / prijedlog regulacije prometa u Retfali, samo... kome to pises / predlazes? onima koji su placeni za taj posao? pa za koju ih materinu placamo? ili pak pises / molis ovdje prisutne anonimne stranacke duznosnike koji su diskusioni forum pretvorili u poligon stranackog jednoumlja / sprdacinu s obespravljenim gradjanima? i to uz blagoslov administracije. a mozda se, preko ovog portala, obracas svetom Roku / Petru i Pavlu?

jednostavno, nema smisla. a i malkic mi je neugodno, da ti budem sasvim iskren (bit ce je u pitanju tzv. transfer neprijatnosti).
 

Gdje je nestao čovjek?

#29:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 09.03.2012. 20:24

Uređenje Tvrđe sa urbanom opremom, nije li to glupost!? I gradnja parkirališta u Tvrđi umjesto potpunog zatvaranja prometa u Tvrđi isto, čak i za dostavu.

Mijenjanje starinjskih lampi koje priliče Tvrđi sa modernim lampama radi stvaranja kontrasta radi upadljivosti Tvrđe je čista glupost. Izgleda da netko ima previše kontrasta u glavi.

#30:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 17.03.2012. 12:09

Ove godine bi moglo zaživjeti u četvrtima i mjesnim odborima plaćanje vode, smećarine i komunalne naknade bez provizije.

#31:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 04.07.2012. 12:31

Prijedlog za plan novog naselja u Retfali kod Grafičara.

TAMNO PLAVA - parkiralište
SVIJETLO PLAVA - stambeni objekti
BIJELA - stambeni objekti proširenje




#32:   Autor: Provokator Post Postano: 04.07.2012. 19:22

za koju je godinu to planirano ? 2052 ?!

#33:   Autor: dani_os Post Postano: 04.07.2012. 20:35

padobranac je napisao/la: ›
Ne bi bilo lose izmedju Sjenjaka i Drvljanika postaviti neke ograde da pjeseci ne mogu prijeci prugu gdje hoce..preopasno je, a isto tako vlakovi sviraju na tom dijelu da ulaze u stanicu i jer ima pjesaka, a taj je zvuk toliko drazestan, da netko nepripremljen moze dozivjeti infarkt..
ili jednostavno fali jos jedan pjesacki most-prijelaz preko pruge za one kojima se ne da otici do staze na Trpimirovoj..


da, najbolje da napravimo kod drvljanika i kod velike žute zgrade na senjaku, još bolje da cijelim osjekom napravimo jedan veliki neprekidni most nad prugom.
ne znam samo zašto stanovnici te velike žute zgrade ne odu na stazu na klajnovu, koja im je dužina puta stvarno isto maltene koda idu na zabranjeni pružni pjelaz. a rade u uredima i nekreču se upče?

#34:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 19.10.2012. 13:59

Gornji grad - Rupa

Predlažem ovakav objekt da se izgradi.














#35:   Autor: PEGY Post Postano: 19.10.2012. 16:11

a odakle će mo tolke ljude nabavit!?

#36:   Autor: francika Post Postano: 19.10.2012. 19:20

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › a odakle će mo tolke ljude nabavit!?

Na promenadi nikad nema mjesta, ne moraš brinuti za to.

#37:   Autor: PsychoSoldier Post Postano: 20.10.2012. 11:31

@francika, di si ovo izvukao??? hebemti predobar projekt, prelijeopo izgkleda.

#38:   Autor: francika Post Postano: 20.10.2012. 14:49

PsychoSoldier je napisao/la (Pogledaj post): › @francika, di si ovo izvukao??? hebemti predobar projekt, prelijeopo izgkleda.

To je Opera House u Oslu.

Također bi volio da i u Osijeku to bude upravo Opera House Osijek - OHO, a ne neki trgovački ili stambeni objekt.

Mislim da bi se Opera House Osijek odlično uklopila s Hotelom Osijek i s promenadom.

#39:   Autor: simo031 Post Postano: 23.10.2012. 21:32

Maštarije za koje još samo treba naći svrhu, i dovoljno ludog investitora. No mora se priznat izgleda super.

#40:  Re: Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja Autor: francika Post Postano: 18.06.2013. 15:04

francika je napisao/la (Pogledaj post): › Gornji grad - Rupa

Predlažem ovakav objekt da se izgradi.














Gospodine Gradonačelniće, hoćemo li napokon riješiti "Rupu"?

Ovo je najjeftinije i najbolje arhitektonsko rješenje .
Osijek031.com » Politika » Gradske četvrti Osijeka - pohvale, kritike, prijedlozi i rješenja


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::