Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Osječani Dario Majetić i Toni Brdarić u 17 dana dugom pothvatu, biciklom su obišli Annapurna trek dugačak 300 kilometara i uspeli se na prijevoj Thorung La koji se nalazi 5.416 metara nad morem te pri tome napravili ukupno 5.000 metara visinske razlike.

- Veličina ovog uspjeha leži u činjenici da je na ovim visinama zbog smanjenog tlaka i razrijeđenog zraka puno manji postotak kisika nego na morskoj razini, što otežava disanje, odnosno bilo kakvu fizičku aktivnost – kaže Dario Majetić, voditelj alpinističke sekcije u HPD Bršljan Jankovac.

Galerija 031: Nepal: Osječani na (biciklističkom) krovu svijeta
Napomena: pregled slika je moguć i KLIKOM na sliku ili strelicama na tipkovnici [lijevo-desno]!

Annapurna trek, smješten u Zaštićenom području Annapurna, jedna je od najpoznatijih i najljepših svjetskih planinarskih staza. Smještena je u središnjem dijelu Nepala, sjeverozapadno od glavnog grada Kathmandua. Staza prolazi pored nekoliko planinskih vrhova viših od 8.000 metara. Istočni dio slijedi uzvodni tok rijeke Marsyangdi do svog izvora blizu sela Manang, dok zapadni prolazi kroz dolinu rijeke Kali Gandaki. Ovo područje nudi nezaboravne krajolike, različitu floru i faunu, ispreplitanje nepalske i tibetanske kulture, hinduizma i budizma. Upravo ovo potonje, daje posebnu snagu svakom avanturistu na putu od oko osamtisućnjaka.

Specifičnost ove ekspedicije ogleda se u činjenici da su Osječani uobičajenu planinarsku stazu odvozili biciklima. Početna točka uspona je selo Khudi, koje se nalazi na 800 metara nadmorske visine. Nepalska vlada ulaže puno sredstava u izgradnju makadamskih cesta koje spajaju sela uzduž staze. Upravo tu činjenicu iskoristili su naši Slavonci kako bi biciklom prešli preko najviše točke ovog puta - prijevoja Thorung La koji spaja selo Manang na istočnoj i selo Muktinath na zapadnoj strani. Sam vrh prijevoja označen je pločom s nazivom, čestitkom na uspjehu i nadmorskom visinom. Kao i svugdje u Nepalu, oko ploče zavezano je mnoštvo molitvenih zastavica. Prema vjerovanju budista, molitve napisane na ovim zastavicama odletjet će kada vjetar zapuhne.

- I mi smo ostavili naše molitvene zastavice u obliku hrvatskih kvadratića. Na njima smo napisali: "Ljubav, mir, zdravlje i sreća", nadajući se da će vjetar odnijeti naše molitve širom svijeta – kaže Toni Brdarić, član Biciklističkog kluba Osijek 2010.

Nakon osvajanja najviše točke, uslijedila je nagrada u 150 kilometara dugom,
neprekidnom spustu do drugog najvećeg nepalskog grada, Pokhare. Spust fascinantnim krajolicima - od "mjesečeve površine" na samom vrhu, preko pješčanih, gotovo pustinjskih predjela i crnogoričnih šuma sličnih europskima – završio je na asfaltu kojim tisuće nepalske djece ide u svoje škole, mašući stranim biciklistima uz
neizostavno: "Namaste!" (zdravo).

- Nepal je na nas ostavio dubok trag. Snaga vjere, dobrota ljudi, jednostavnost života, neopisive gužve glavnog grada, mir i spokoj malih mjesta uzduž staze, posebnosti su koje ćemo pamtiti cijeli život – kaže Dario Majetić.

Ova ekspedicija je imala 3 cilja: testirati osobne granice, promovirati biciklizam, odnosno zdrav način života te promovirati Osijek.

- Želimo posebno zahvaliti Gradu Osijeku na dragocjenoj pomoći oko organizacije ove ekspedicije – zaključuje Toni Brdarić.

Stranica prilagođena ispisu
10-19-2012 06:10:16 pm :: dr.evil
Dečki svaka vam (dala) čast! osijek031.com smile
Re: [FOTO] Osječani na (biciklističkom) krovu svijeta!
10-19-2012 08:46:51 pm :: nimr
10-20-2012 05:12:21 am :: borod
Pa sad, 300 km je 300 km ali visinska razlika bas nije za podcjenjivanje. Cestitke deckima i ne bih omalavazavao njihov podvig, ali ga ne bi volio ni isprobati .

nimr je napisao/la: ›
10-20-2012 05:13:17 am :: borod
Nimr, nemoj biti zlocest.
10-20-2012 05:49:23 am :: MissTake
nimr@ mislim da laprdaš gluposti... malo sam bolje upoznata s planinarenjem i biciklizmom... ako misliš da je to piece of cake otiđi na samo jedan "izlet" u neku Hrvatsku planinu (može i Papuk) kojeg vodi Majetić Smile pa ćeš odmah promjeniti mišljenje

p.s. Pohvale dečki
10-20-2012 06:54:07 am :: nimr
MissTake @ evo ti link pa pogledaj šta je pravo pomicanje granica i izdržljivosti

ovo njihovo je bila možda promocija Osijeka i biciklizma, ali testiranje granica.... možda njihovih granica, koje nisu vrijedne spomena..

zato kažem izlet, koji smo svi mi platili.. svaka čast za izvlačenje novca iz gradske blagajne, za to skidam kapu
Re: [FOTO] Osječani na (biciklističkom) krovu svijeta!
10-20-2012 10:29:14 am :: zen031
nimr je napisao/la (Pogledaj post): › svaka čast, slike su super i mislim da je izlet bio ludnica.. ali kada se priča o nekom uspjehu, pa ipak je to (300km/17 dana) 17,5km dnevno što mislim da bi i moja baba prešla bez imalo problema. Znamo da u Osijeku ima ljudi koji isto toliko kilometara i visinske razlike pređu u jednom danu ili bolje reći pola dana, i nisu financirani od grada kao npr. ovo "testiranje granica".. Very Happy

Nisam za neopravdano izvlačenje novaca iz gradske blagajne. Ali ni za pisanje gluposti. Very Happy

Odi ti sa svojom bakom na ovakav izlet pa nam se javi. Wink
10-20-2012 06:04:01 pm :: nimr
zen031 je napisao/la: ›

Odi ti sa svojom bakom na ovakav izlet pa nam se javi. Wink
ako mi grad plati kao i njima, odem ja sa bakom na ramenima.. i trebalo bi mi manje vremena Smile
10-21-2012 09:30:52 am :: Uma
nimr je napisao/la: ›

nimr
Pridružen: 19. 10. 2012.
Ukupno postova: 3

on se jadan registrirao samo da bi napisao kretenske izjave.... do not feed the TROL...
10-21-2012 02:09:55 pm :: bavaria
ponesto znam o planinarenju, ljudi na tim visinama znaju itekeko imati problema s disanjem, tesko je hodati, a kamoli voziti bicikl ... Svaka cast i sretan sam da je netko iz osijeka napravio ovako veliku stvar ...
10-22-2012 06:42:37 am :: nimr
bavaria je napisao/la: ›

bio sam na tom treku, ali sam ja išao bez bicikla, pa znam šta pričam.. i naravno da sam sam platio taj izlet i vjeruj mi da je teže ici pješke nego voziti bicikl.. i nisam tražio medijsku pažnju za stvari koje se uplate preko agencije.. evo link
nemojte veličati neke uspjehe samo zato što ste vi truleksi i vrhunac vam je provozati se po promenadi!
10-22-2012 12:06:25 pm :: toni brdarić
Pozdrav,

vidim da određeni novi korisnici imaju nedoumice oko "izleta", pa čisto da pojasnimo i razjasnimo neke stvari, dakako s imenom i prezimenom, a ne skrivajući se iza nickova.

1. "izlet" za nekog je, a za nekoga nije dostignuće, meni osobno, ovo je ravno osvajanju Mt. Everesta, jer nikad u životu nisam bio preko 2.200 metara, iako iza sebe imam poprilično osvojenih balkanskih brda (sve biciklom),
2. glavni cilj ovog "izleta" promocija je grada Osijeka, kao biciklističkog grada, nečega po čemu smo poznati i na čemu nam mnogi zavide,
3. Grad Osijek, tj. gradska uprava svesrdno i uvijek opravdano promiće, između ostalog, biciklizam i sve aktivnosti uz njega: (evo kao primjer u srijedu imate predstavljanje biciklističke udruge na Trgu Ante Starčevića)
4. ovaj "izlet" financirali su brojni sponzori, uglavnom prijatelji nas dvojice, a jedan manji dio sufinancirali su Grad Osijek i Osječko-baranjska županija, (upišite u google tražilicu, pa ćete dobiti javni podatak koliko i što)
5. pripreme za ovaj "izlet" trajale su godinu dana, i uključivale čitav niz aktivnosti, od kojih je dakako najteže bilo prikupiti sredstva,
6. ukoliko želite osvojiti Mt. Everest, morate to odraditi preko agencije, drukčije ne ide u tom dijelu svijeta (http://www.thelongestwayhome.com/blog/nepal/nepal-ban-independent-trekking-solo-treks/)
7. pozivam kolegu nimr da nam se obrati sa svojim imenom i prezimenom, i argumentacijom koju ima, u suprotnom bit ćemo prisiljeni zatražiti pomoć odvjetništa i policije da utvrdi identitet osobe koja iznosi neistine (a nekako mi se čini da je to kažnjivo po zakonu)
8. nadam se da je barem dijelu čitatelja ovaj izvještaj zagolicao maštu, poruka koju sam ja htio odaslati: ustrajte u tome što radite, ništa nije nemoguće ...

Možda je kolegi nimru ovo smiješno, al meni nije bilo. Ja sam bio ponosan kad sam izvadio zastavu svog grada i zakačio zastavicu s hrvatskim kockicama koju sam dobio na Ovčari. Pa neka sam i truleks. Wink

Srdačan pozdrav,
Toni Brdarić
10-22-2012 01:50:36 pm :: Uma
toni brdarić je napisao/la: ›

Srdačan pozdrav,
Toni Brdarić

on ce napisati svoje ime i prezime? pa taj jedino i sto zna je pisati kretenarije po forumu i hvalit se s neznam ni ja cime. truleks, dobru je rijec izabrao kao svoj nadimak. a vjerujem da poslije ovog tvog posta se vise nece ni pojaviti, bogu hvala jel ..

i mi smo ponosni na vas! jedan ljubomorni trol ni manje ni vise Wink
10-22-2012 02:06:39 pm :: Carobnica
Svaka čast na pothvatu!

Nemoj se obazirati na trollove.

Predstavljamo vam vrhu...
Prelepe bebice pudli, ...
Na prodaju štenad fran...
Welsh Corgi Pembroke s...