Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

U Domu sv. Vinka za beskućnike situacija nije onakva kakvom je Caritas i Grad prikazuju u medijima i korisnici ove ustanove nemaju nikava prava, tvrdi Ivica Ivo, koji je ondje završio prije tri mjeseca. Ovaj 49-godišnjak posebno je revoltiran činjenicom da zbog navodno lažnog prikazivanja idealnih uvjeta u Domu, korisnici ne mogu ostvariti jednokratnu novčanu pomoć u Centru za socijalnu skrb.

- "U Centru za socijalnu skrb mi kažu kako sam sve dobio u Domu sv. Vinka, ali ja tamo nisam dobio ništa. Ujutro mi daju jednu konzervu, a ako tražim malo više kruha, kažu da nema. Nedavno su dobili od gradonačelnika skupu perilicu rublja, ali mi u njoj ne smijemo prati svoju odjeću, već je peremo u kantama na dvorištu. Ujutro nas istjeraju na ulicu, bez obzira na to jesmo li bolesni ili ne i smijemo se u Dom vratiti tek u 20 sati. Uprava tijekom radnog vremena hoda po crkvenim godovima, a do ravnatelja Caritasa vlč. Ivice Rebića je nemoguće doći”, proziva ovaj beskućnik.

No, u Domu sv. Vinka tvrde kako je riječ o nizu lažnih optužbi koje se mogu vrlo lako provjeriti.

- “Dom i Caritas ne daju financijsku pomoć, ali beskućnici, kojih je trenutačno 12, svako jutro dobiju Gavrilovićeve mesne nareske za doručak, a u srijedu su za večeru imali juhu, bečki odrezak i salatu. Nitko od njih nikada nije sam prao svoje rublje, a novom perilicom rukuje samo jedna osoba i oni imaju pravo u njoj prati svoju odjeću. No, oni većinom novu odjeću, koju im damo, prodaju. Istina je i da smo bili na crkvenom godu u Višenjvcu za Malu Gospu, na koji nas je poveo ravnatelj ustanove, a nas plaća i financira Caritas, pa se ne moramo nikome opravdavati”, kaže Mirjana Blagus iz Doma sv. Vinka te pojašnjava kako beskućnici u Domu imaju prenoćište, hranu, kupaonicu, mogućnost pranja rublja i plaćene sve režije pa je činjenica da Centar za socijalnu skrb smatra da imaju sve prijeko potrebno te im u ovoj teškoj gospodarskoj situaciji teško daje jednokratnu pomoć.

Da su korisnici osobe s problematičnim sudbinama potvrđuje i činjenica da ih je trenutačno čak pet u zatvoru.

- “Nažalost među njima je mnogo ovisnika o alkoholu i drogama, a dvoje je ovisno o kocki. Kako raspolažu novcem govori i slučaj našeg korisnika koji je bio dva mjeseca na moru, gdje je išao nešto zaraditi, no kada se vratio odmah je došao k nama i prvo jutro je otišao u Centar za socijalnu skrb tražiti novčanu pomoć”, priča Blagus.

Autor: Nefreteta Zekić/Glas-Slavonije.hr

Stranica prilagođena ispisu
09-10-2010 05:50:19 pm :: inspektormaska
toliko o zahvalnosti ....
Re: Beskućnik: Iz Doma svetog Vinka bolesne ujutro izbacuju na ulicu!
09-10-2010 06:44:55 pm :: lingvist
A što ako je taj čovjek u pravu? Lagano je reći da laže nekomu tko je izgubio sve i na dnu je društvene ljestvice.
09-10-2010 07:03:19 pm :: junfer&ca
Baš me zanima kako će se nakon ovog članka odnositi prema ovom neseretnom čovjeku?
09-10-2010 10:10:32 pm :: mengeskas
heh, pa kome će povjerovati nego crkvenim vlastodršcima ter gospodarstvenicima u skupim avtomobilima i obućama. glavno da su dodijelili odrezak prije par dana a ostatak tjedna nek svak gladuje, heh. ajde. nisu se ni trebali pravdati ako ovo nije istina.
09-10-2010 10:11:43 pm :: mengeskas
uh, ovo na skupe avutomobile i gospodarstvenike, ter jebače i obuće se odnosilo isključivo na crkvenjake, ako bi me netko pokušao krivo razumjeti nedaj vragu.
09-10-2010 10:14:18 pm :: mengeskas
100 gladuje, a tisuće bi jedan bemvej godišnje mogao svakodnevo zasititi, oprati, obući, obrazovati...jebemti sve religije ovoga svijeta i časne vu avutima novim i svećenike u bembvejima ter mercedesima...
09-10-2010 10:45:11 pm :: exosječanka
Zasigurno da ima problematičnih ali ja sam se osobno uvjerila da nisu hitjeli primiti čovjeka u podne kojeg je hitna istovarila pred dom Sv Vinka,ok bio je pijan i ležao je na stazi ispred zgrade,ali ne vidim u čemu je problem smjestiti ga u krevet,zar nije to ono minimalno ljudski nego da čovjek leži na betonu.
09-11-2010 06:53:24 am :: gigi27
Iz primjera u Hrvatskoj koji su pokazali da se pri bilo kakvim dobrotvornim ustanovama nakupi lešinara, koji i ono malo što siromašni ljudi dobijaju pokradaju, ja vjerujem ovom čovjeku. Sjetim se odmah one Brajše, i ekipe oko zg-Caritasa i padne mi mrak na oči.Ljudi iz osječkog Caritasa toliko su samodopadni i sebeljubivi i vjerujem da čine najprije dobro sebi.Siromašnima šta preostane.
09-11-2010 07:07:35 am :: Ingo
sit gladnom ne vjeruje Sad
09-11-2010 10:06:42 am :: PEGY
mislim da gore u tekstu piše da imaju 12 štićenika, to bi onda značilo da su ispekli i 12 šnicli!
09-11-2010 11:17:32 am :: -nella-
Onima koji su "ovisni o alkoholu, kocki i drogama" ne bih ni dala NIŠTA. Samo onima koji nisu svojom krivicom dospjeli na to "dno društvene ljestvice".
09-11-2010 12:12:34 pm :: spremačica
nadam se da se nikom nikad više neće desit da postanu beskućnici, ja nerazumijem zašto oni od ujutro do 20h moraju šetati okolo, čula sam da ih se samo preko jake zime pušta da budu u domu preko dana!
A o Caritasu bi se dalo razglabat, kad sam nosila odjeću za poklon dok sam našla gdje ju mogu ostavit bilo je kasno jer oni primaju samo određenim danom(nesjećam se kojim) do 15 h, zvala sam 10 tak župi i raspitivala se o tom, dali su mi neki broj na koji se niko danima nejavlja.
09-11-2010 12:19:52 pm :: -nella-
Pa najbolje je pokloniti nekome izravno u ruke. Ne bih se iznenadila da dosta toga što ljudi doniraju za potrebite to ne dođe do njih, već glavešine caritasa pokupe sebi ili kome oni žele, ili jednostavno ne rade ništa.
09-11-2010 01:31:58 pm :: ..carpea..
Jadan čovjek...bolje da beskućnicima daju da rade u tom domu,mislim da održavaju dvorište doma,da kose,kreče i sl. a ne da ih istjeraju da tumaraju gradom od 8h do 20h. Voljela bi zaposlenike doma sv.Vinko vidjeti da svaki dan moraju biti na ulici cijele dane bez kune u džepu...stvarno tužna priča za ovaj grad.

Vrhunski stenci, profe...
ISKORISTITE NOVE POGOD...
Na prodaju 5 prelepih ...