Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Od 9. prosinca vlakovi će voziti prema novom voznom redu, koji će važiti do 13. prosinca 2008. godine. U Hrvatskim su željeznicama promijenili polazak vlakova s kolodvora, na nekim je relacijama različita dužina putovanja, a brojni vlakovi stizat će u različito vrijeme negoli je to u voznomu redu važećem još dva tjedna.

Jutarnji vlakovi iz Osijeka za Zagreb polaze ranije, a prema Osijeku kreću kasnije. Ranije kreće tzv. podnevni vlak za Rijeku, a kasnije popodnevni vlak za Split s presjedanjem u Zagrebu, jer će izravni sezonski vagon prevoziti putnike iz Osijeka do Splita tek od 21. lipnja 2008. godine. Sezonski večernji vlak za Rijeku vozit će od 20. lipnja 2008. godine. Promjene se odnose i na lokalne vlakove i međunarodni vlak Budimpešta - Sarajevo koji jedini prolazi kroz osječki kolodvor. Hrvatske željeznice za sada nisu predvidjele vremena prometovanja vlaka na pruzi Osijek - Vinkovci.

- IC “Podravka” s osječkog kolodvora umjesto u 5.30 sati polazit će za Zagreb u 5.15 sati, a vlak dolazi u Zagreb u 9.36 sati, kao i sada. U povratku “Podravka” kreće u 17.05 sati, a u Osijek stiže u 21.19 sati (sada 5 minuta ranije). Novo je što će vlak 6010 s ranijim polaskom u 4.22 iz Osijeka za Viroviticu po novome voziti radnim danima i subotom, a taj vlak sada kreće u 4.45 sati, pojašnjava Jozo Ivanović, glavni referent za prodaju u osječkoj Regionalnoj jedinici -ovog Putničkog prijevoza.

Usporedimo li važeću i novu satnicu, najveća promjena odnosi se na nagibni vlak IC 550 (tzv. Slavonija). Prema novom voznom redu IC 550 polazit će u 5.27 sati (sada u 5.25) za Zagreb, gdje stiže u 8.47 sati (sada u 8.40). Iz Zagreba kreće u 18.20 (sada kreće pola sata kasnije) i preko Đakova stiže u Osijek u 21.40 sati (sada u 20.59).

Na povratku iz Zagreba ubrzani vlak 981 kretat će u 12.45 (sedam minuta kasnije nego sada), a Osijek će stizati u 18.26 (sada u 18.04). Osječani često koriste vezu iz Zagreba s presjedanjem u Strizivojni/Vrpolju. Taj vlak sada polazi iz Zagreba u 15.07, a po novom će kretati u 15.23 i u Osijek će stizati u 19.21 ili 19 minuta kasnije. Umjesto da se vremena putovanja skraćuju, dogodit će se obrnuto.

Zadnji vlak iz Zagreba za Osijek u 20.57!

Posljednji večernji vlak za Osijek iz Zagreba će kretati u 20.57, nakon presjedanja, vlak u ponoć vozi za Osijek, gdje stiže u 0.51 sati. Osječanima se ne preporuča ponoćni polazak međunarodnim vlakom “Olimpus” koji će iz Zagreba kretati (kao i sada) u 0.15, u Strizivojnu/Vrpolje stiže u 2.59, dok prvi vlak za Osijek od tamo polazi tek u 5.34 i u Osijek dolazi u 6.42 sata.

Autorica: Nevenka Špoljarić/Glas-Slavonije.hr

Stranica prilagođena ispisu
11-29-2007 10:26:18 am :: NEKI11
Koma su nam veze sa Zagrebom,
ja već 6 godina 8-10 puta godišnje, putujem za Zagreb na slijedeći
nehumani i neljudski način :
Krećem sa vlakom u 0,07 iz Osijeka, to je vlak sa starim vagonima i vozi sporo tj. 5 sati do Zagreba.
U Zagrebu sam u 5,15 ujutro.
Ne mogu ići s kasnijim vlakovima jer u Zagrebu moram biti u 6,00 najkasnije zbog posla,(dalje nastavljam autom do Italije).
Autobusnih linija do Zagreba isto nema u toj satnici koja meni treba.
Nakon toga se vraćam sa onim zadnjim vlakom za Osijek u 20,57, SRAMOTA JE DA DIREKTNE LINIJE POSLIJE NEMA), kada uspijem uhvatiti taj vlak, a najčešće idem s onim ponoćnim medjunarodnim, kojim stižem negdje oko 3,00 ujutro u Vinkove i onda autom moj muž dolazi po mene u Vinkovce.
Autobusne linije isto nema po noći, zadnji autobus za Osijek, iz Zagreba ide mislim u 17,00.
Pa kud smo "slijepo crijevo" Hrvatske, onda bi nam bar mogli napraviti cijelonoćnu povezanost sa "metropolom", a ne da se ovako patimo.
Re: Zadnji vlak iz Zagreba za Osijek u 20.57!
11-29-2007 10:36:17 am :: lufus
Čovjek bi pomislio da bi vožnje trebale trajat kraće, ali HŽ...
11-29-2007 11:43:38 am :: Ingo
koliko god se protivim rasprodaji hrvatske, mislim da bi jedino rjesenje bilo da prodamo HZ japancima.

istina, u prvih nekoliko mjeseci bi se par stotina japanaca ubilo, ali bi onda mozda nesto profunkcioniralo.

ja imam osjecaj da osim novih par vagona hz nije napredovao od 70. godina proslog stoljeca.

ove 'ekskluzivne' nagibne vlakove prodaju kao neku vrhunsku udobnost i brzinu, a zapravo se takva vozila u razvijenim zemljama upotrebljavaju za prigradski prijevoz zeljeznicom.

HZ je preskup, netocan, prljav i smrdljiv, a opet dovoljno ohol da se cudi sto se sve manje i manje ljudi koristi njihovim uslugama
11-29-2007 12:33:03 pm :: Blofeld
O HŽ-u mogu reći slijedeće. To je najgora hrvatska firma. Radnici masovno kradu, imaju jedno 50 firmi kćerki, vlakovi redovito kasne, užasno su spori, blokiraju grad 15-ak puta dnevno (s tim da se rampa spušta 5-10 minuta ranije, što je nevjerojatno), očajno stari vlakovi, i tako dalje.

O njima dovoljno govori činjenica da su kupili hrpu starih njemačkih nagibnih vlakova, i platili to milijune, da bi se ispostavilo kako pruga prema Splitu i Rijeci ne dozvoljava jače naginjanje jer je još iz doba Marije Terezije, a prema Slavoniji se vlak ionako 1 nagne. Inače, pričao sam s jednim djelatnikom u onom kao brzom vlaku, pa mi je rekao da bi taj vlak mogao bez problema voziti 170-200, ali nema pruge za to. Tek komad ispod Đakova vozi 150, a sve ostalo ispod 100. Još i staje u nekakvoj Kapeli, ako se ne varam, a zovu ga brzi vlak. Da, i Podravka je brzi vlak, a vozi preko 4 sata.
11-29-2007 01:28:54 pm :: El-Fatih
Hebes mi sve....samo da vraziji avioni pocnu letjeti redovno, ane samo 2 puta u mjesec dana....odmah se prebacujem na avio transport Neutral
11-29-2007 02:21:18 pm :: Elena_Os
Ingo je napisao/la (Pogledaj post): ›
ove 'ekskluzivne' nagibne vlakove prodaju kao neku vrhunsku udobnost i brzinu..

+ plavi kartoni koje obavezno nemaju (zbog svoje neorganiziranosti) kad ih ja trebam, pa platim punu cijenu puta...
Re: Zadnji vlak iz Zagreba za Osijek u 20.57!
11-29-2007 02:46:39 pm :: meso
a jesu im promjene...
i jesu oni normalni...pomaknut podravku još ranije
ajde de da ovaj jutarnji icn nisu dirali
pa i dosad je bio ugl u 5:27
ajd kontam neko treba stić ranije u zagreb pa ono
al koja svrha kad je prvi tramvaj u pet radnim danom
i kako stić onda sa zelenog polja do kolodvora na vrijeme
i sad s ovim icn-om mi je na knap
jer onak nekad mi stara radi i ne može me odvest
ugl
taj hž treba pošteno obnovit a ne ovaku maglu prodavat
11-29-2007 06:46:31 pm :: Josephine
Elena_Os je napisao/la: › Vrhunska neudobnost i skučenost...išla sam tim vlakom jednom ( Os => Zg => Os) i u odnosu na brzi (smrdljivi i stari) ovaj mi je katastrofalan, u životu nisam tako pokočena izašla iz vlaka..

ja sam tim cudom isla jednom i mislim da je to bio prvi i posljednji put. nikad vise. Evil or Very Mad
11-29-2007 09:05:12 pm :: paperje
iako sam uvjerena da bi mogao i kraće voziti, meni je nagibajući udoban, ali ja nemam ni metar šezdeset...
11-29-2007 11:08:46 pm :: Zoks
Volim te Ponoćni!
11-30-2007 07:43:39 am :: Ingo
Elena_Os je napisao/la (Pogledaj post): ›
Ingo je napisao/la (Pogledaj post): ›
ove 'ekskluzivne' nagibne vlakove prodaju kao neku vrhunsku udobnost i brzinu..

pa zato sto je to ustvari tramvaj u kojem ne bi trebala boraviti duze od pola sata dok iz beca stignes u predgradje gdje si parkirala auto.

ti vlakovi su za to namjenjenji, zamisljeni ... a ne da se u njima boravi 3 ili 6 sati koliko traje put do splita.

ali sta mi hocemo .. Indija jos uvijek koristi kolonijalnu zeljeznicu, mi mozemo biti sretni jer su nam ameri poklonili onih par dizelki pedesetih godina proslog stoljeca koje jos uvijek voze, i kako se cini nema teorije da se nesto novo kupi
11-30-2007 10:29:38 am :: morgan
Blofeld je napisao/la: ›
Još i staje u nekakvoj Kapeli, ako se ne varam,

da, tu mu se prikači isto takva starudija koja dolazi/odlazi iz/u Požegu....
meni osobno nije koma.vozi kraće od Podravke, koja je kao brzi vlak, a sad mi nije jasno zašto su mu promijenili raspored i dužinu vožnje.
žalim za onim starim ponoćnim vlakom iz ZG koji je ujutro pobirao radnike iz osječke okolice i u kojem si mogao spavati preko svih sjedalica jer je uvijek bio prazan.

Prodajem 4 muška štene...
Mikro Civave spremne z...
Welsh Corgi Pembroke s...